..

sobota, 2 listopada 2013

Hear me.

Długo już nie piszę, ale musiałam. Zawsze jak tu jestem słucham jakiejś piosenki, a teraz właśnie lecą słowa :

Can nobody hear me?
I've got a lot that's on my mind
I cannot breathe
Can you hear it, too.

Czy nikt mnie nie słyszy?
Mam wiele rzeczy na mojej głowie
Nie mogę oddychać
Możesz to również usłyszeć?

 Zastanawiam się czy inni są w stanie dostrzec, że czasem potrzebujemy pomocy i wsparcia, czy są gotowi przyjść do nas i bez słów zrozumieć o co chodzi?  Ostatnio spotkałam kilka osób, które próbowały mnie zrozumieć, tyle, że tylko jednej byłam w stanie wytłumaczyć czemu zachowuję się tak, a nie inaczej, porozmawiać, zaufać, polubić i to nawet bardzo. Właśnie teraz przyszedł taki moment, w którym mogę powiedzieć, że nigdy nie umiałam mówić o tym co mnie dręczy, bo wiedziałam, że nikogo i tak to nie zainteresuję.. Czego mi brakowało? Wiem, zabrzmi to głupio, ale osób, które po samym milczeniu dostrzegałyby co jest nie w porządku. Pytania, myśli, odpowiedzi. Nikt nie jest czarodziejem, ani wróżką, ale jeśli wie, że ani mi, ani jemu nie pomaga to w niczym, to po co udawać? Męczy mnie to, męczy mnie opowiadanie komuś o tym co się stało, jeśli pyta, bo widzi co dzieję się na zewnątrz, a nie wie jak jest w środku.Racja odrzuca to większość osób, bo nie potrafię w całości opowiedzieć jak jest. Nie cierpię jak ktoś mówi: Wszystko będzie dobrze, ułoży się ! Za każdym razem przytłacza mnie to coraz bardziej, bo wiem, że nawet nie słuchał mojej opowieści, tylko chcę zdobyć zaufanie,  popularność i jestem jego kolejną kukiełką w dążeniu do celu. Choć tak bardzo chciałam żeby usłyszał...

5 komentarzy:

  1. Posiadanie osoby, która wie wszystko o naszym samopoczuciu kiedy tylko spojrzy w nasze oczy byłoby wręcz idealne. Niestety, mało kto potrafi nas zrozumieć, szczególnie bez szczerej rozmowy. Dlatego czasem mimo wszystko trzeba się trochę otworzyć na ludzi, jeżeli oczywiście wiemy, że dana osoba jest tego warta...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jak ja kocham Twoje posty. Są takie przemyślane, mądre i piękne *-* Nie są to takie posty z dupy, gdzie ludzie kłamią by się podlizać bloggerom. Kocham cię <3

    Zapraszam do mnie ♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na szczęście mam przy sobie taką osobę, która rozumie mnie bez słów <3.3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam takich "przyjaciół".Kiedy do nich coś mówię,oni przytakują,bo przecież tak jest łatwiej...


    Barwyy.blogspot.com
    FlowerPowerove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalezienie osoby z którą rozumiesz się zanim otworzysz usta jest bardzo trudne.

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń